Média RSS
A Nat Geo is csatlakozott a VM magazin csapatához
A Varázslatos Magyarország fotós és természetvédelmi magazin második életévébe lépett, 2021. elején megjelent a negyedéves prémium magazin ötödik száma. Idén csatlakozott a magazinhoz a National Geographic Magyarország csapata is.
A...
Érzelmeinkre támaszkodva növelik a digitális élményt
A COVID-19 miatt megjelenő online megoldások használatával a lakosság digitális érettsége hatalmasat fejlődött. Azonban az emberek továbblépnének: szeretnék, ha az online interakciók sokkal emberközpontúbbak lennének. Megszületett...
Oltásösztönző kampányt indított a Magyar Orvosi Kamara
A Magyar Orvosi Kamara (MOK) februárban oltásösztönző kampányt indított, hogy egyértelműen átadja a lakosságnak az üzenetet: csak akkor térhet vissza a normális, megszokott életünk, ha minél hamarabb a lehető legtöbb ember beoltatja...
Együttműködik a Bosch és a Microsoft
A Bosch a Microsofttal közösen fejleszt szoftveralapú járműplatformot. Az együttműködés gyorsítja a szoftveralapú járművek fejlesztését.
A Bosch és a Microsoft közösen fejlesztenek szoftverplatformot az autók és a felhő közötti...
Egyre drágábbak a családi házak
Míg Budapest esetében az agglomeráció, addig a vidéki nagyvárosokból a környező kisebb települések irányába indultak el az új otthont keresők, és megnövekedett a kereslet az önálló, saját kerttel rendelkező ingatlanok iránt. Az...
A bevétel és a nyereség is nőtt a Telekomnál
A Magyar Telekom 673 milliárd forintos árbevételt ért el a múlt évben, ami 1 százalékos növekedést jelentett a 2019-es értékhez képest. A társaság nyeresége éves összevetésben több mint 4 százalékkal bővült.
A vállalat 2020....
TOP25 – Ők voltak a legnézettebb tévés celebek
Öt tévés híresség is több mint hatmilliós nézettséget produkált az elmúlt évben, és a Marketing&Media magazin televíziós nézőszámok alapján összeállított celebes toplistája 25. helyéhez is legalább négymillió nézőt kellett...
Tovább zöldít a LIDL
A Lidl célul tűzte ki, hogy 2022 végéig 100%-ban fenntartható forrásból szerzi be a pamutot. E cél elérésének fontos lépése a „Cotton made in Africa” (CmiA) kezdeményezéssel való partnerkapcsolat, amelynek részeként a Lidl elkötelezte...
Új szponzorációs lehetőséget kínál a Httpool
Az egyik legnépszerűbb Spotify lejátszási lista hétfőnként frissülő személyre szabott zenei választékot kínál a felhasználók számára, és mostantól elérhető egyedi hirdetések számára, amiket az ingyenes felhasználók láthatnak....
Hosszabbítottak az európai műsorszolgáltatók a SES-sel
A SES 2020-ban több európai közszolgálati műsorszolgáltatóval is több évre szóló megállapodást kötött, összesen több mint 66 millió euró értékben. Ennek köszönhetően a műholdas TV-vel rendelkező európai háztartások milliói...
Javult a fizetési morál
Kevesebb cég, kevesebb számlát állított ki 2020-ban az előző évhez képest, de javult a fizetési morál: a kiállított számlák közel háromnegyedét időben rendezték, és kisebb mértékű lett az átlagos késés is. Csaknem egyező arányban...