Média RSS

Fiatal kreatívoknak szóló, egyszemélyes online tréninget indít a London International Awards
.Bracsok István és Jay Walker is csatlakozott a kezdeményezéshez.
Ők az idei Highlights of Hungary győztesei
Idén az Országos Mentőszolgálatra szavaztak a legtöbben. 
A Nat Geo is csatlakozott a VM magazin csapatához
A Varázslatos Magyarország fotós és természetvédelmi magazin második életévébe lépett, 2021. elején megjelent a negyedéves prémium magazin ötödik száma. Idén csatlakozott a magazinhoz a National Geographic Magyarország csapata is. A...
Magyar Lapkiadók Egyesülete: az információhoz való alapjogot sértheti a Magyar Posta döntése
Szerintük az iparág üzleti modellje mellett az információhoz való jog is sérül amiatt, hogy a Magyar Posta felfüggeszti a napilapok kézbesítését. 
Érzelmeinkre támaszkodva növelik a digitális élményt
A COVID-19 miatt megjelenő online megoldások használatával a lakosság digitális érettsége hatalmasat fejlődött. Azonban az emberek továbblépnének: szeretnék, ha az online interakciók sokkal emberközpontúbbak lennének. Megszületett...
Oltásösztönző kampányt indított a Magyar Orvosi Kamara
A Magyar Orvosi Kamara (MOK) februárban oltásösztönző kampányt indított, hogy egyértelműen átadja a lakosságnak az üzenetet: csak akkor térhet vissza a normális, megszokott életünk, ha minél hamarabb a lehető legtöbb ember beoltatja...
Együttműködik a Bosch és a Microsoft
A Bosch a Microsofttal közösen fejleszt szoftveralapú járműplatformot. Az együttműködés gyorsítja a szoftveralapú járművek fejlesztését. A Bosch és a Microsoft közösen fejlesztenek szoftverplatformot az autók és a felhő közötti...
Egyre drágábbak a családi házak
Míg Budapest esetében az agglomeráció, addig a vidéki nagyvárosokból a környező kisebb települések irányába indultak el az új otthont keresők, és megnövekedett a kereslet az önálló, saját kerttel rendelkező ingatlanok iránt. Az...
A bevétel és a nyereség is nőtt a Telekomnál
A Magyar Telekom 673 milliárd forintos árbevételt ért el a múlt évben, ami 1 százalékos növekedést jelentett a 2019-es értékhez képest. A társaság nyeresége éves összevetésben több mint 4 százalékkal bővült. A vállalat 2020....
TOP25 – Ők voltak a legnézettebb tévés celebek
Öt tévés híresség is több mint hatmilliós nézettséget produkált az elmúlt évben, és a Marketing&Media magazin televíziós nézőszámok alapján összeállított celebes toplistája 25. helyéhez is legalább négymillió nézőt kellett...
Tovább zöldít a LIDL
A Lidl célul tűzte ki, hogy 2022 végéig 100%-ban fenntartható forrásból szerzi be a pamutot. E cél elérésének fontos lépése a „Cotton made in Africa” (CmiA) kezdeményezéssel való partnerkapcsolat, amelynek részeként a Lidl elkötelezte...
Visszatér a polcokra a Sport auto magazin
10 hónap kihagyás után újra nyomtatásba kerül az autós magazin. 
Közösségi irodateret nyitott a Westend
A hazai bevásárlóközpontok közül elsőként nyitott ingyenes közösségi irodateret a Westend.
Új szponzorációs lehetőséget kínál a Httpool
Az egyik legnépszerűbb Spotify lejátszási lista hétfőnként frissülő személyre szabott zenei választékot kínál a felhasználók számára, és mostantól elérhető egyedi hirdetések számára, amiket az ingyenes felhasználók láthatnak....
Fellélegezhet a Jeep, Bruce Springsteent felmentették
Az ügyészség szerint az énekes véralkoholszintje a határérték alatt volt a letartóztatáskor.
Hosszabbítottak az európai műsorszolgáltatók a SES-sel
A SES 2020-ban több európai közszolgálati műsorszolgáltatóval is több évre szóló megállapodást kötött, összesen több mint 66 millió euró értékben. Ennek köszönhetően a műholdas TV-vel rendelkező európai háztartások milliói...
Az éneklés instant flow-élmény!
Sajószegi Niki, a Mediator Senior Social Media Managere a Recharge-ban! 
Javult a fizetési morál
Kevesebb cég, kevesebb számlát állított ki 2020-ban az előző évhez képest, de javult a fizetési morál: a kiállított számlák közel háromnegyedét időben rendezték, és kisebb mértékű lett az átlagos késés is. Csaknem egyező arányban...
A Magyar Posta megszünteti a napilapok kézbesítését
Július 1-től minden kiadó egyéni problémája, hogyan jut el az újság az előfizetőhöz.
A Telex kapta a 10 ezer euróval járó, régiós díjat
A nemzetközi zsűri a legjobb újságírói munkát díjazta a régióban.
Varga Zoltán: Nem várhatunk az EU segítségére
A Central tulajdonosa egy régiós konferencián beszélt a magyar médiahelyzetről.
A MOME hallgatói ismét nonprofit szervezeteknek írtak ki arculati pályázatot
Március 9-ig lehet jelentkezni nonprofit szervezeteknek a hallgatói kezdeményezésként létrejött MOME Movement arculati pályázatára. 
Indul a Cannes Corporate Media & TV Awards nevezési időszaka
Június 1-ig várják a munkákat kommunikációs ügynökségektől, film producerektől, vállalatoktól, TV-csatornáktól és diákoktól.
Michael Bolton dalt írt egy brókercéggel való szakításról
A Public.com a GameStop-botrány kapcsán szúrt oda finoman a Robinhoodnak.
A Flashdance, a Grease és Beavis & Butt-head is visszatér – felül a nosztalgiavonatra a Paramount+
A ViacomCBS március 4-én több országban is elindítja a streamingversenybe szánt Paramount+ felületét.
Lakatos Zsófia is ott lesz a Davosi Világkommunikációs Fórumon
Az Etikus kommunikáció a világjárvány után című panelbeszélgetésre hívták meg.
Amerika kedvenc tévés festőjét hozza vissza a Mountain Dew
Bob Ross egy boldog kis üdítős palackot is fest a tájképére.
Óriáplakáton mondanak köszönetet a VV10 stábtagjainak
A műsor gyártócége, a Paprika Studios a február 27-i döntőre időzítette az akciót. 
Deutsch Tamás szerint a magyar médiahelyzetet irigyli Nyugat-Európa
A képviselő szerint nincs tökéletes állapot a sajtószabadság érvényesülése szempontjából, és közszájon forgó legendának tartja, amit a magyar sajtószabadságról állítanak a nyugati sajtóban.
Már bátrabban jelentek meg szponzorüzenetek a tévéműsorokban a koronavírus-járvány második hulláma alatt
A legnagyobb elérésű televíziók összesen 82 032 szpotot tettek közzé.