Diéta

Így erősítheted a legmélyebben fekvő hasizmaidat is
Csak egy gumiszalag kell hozzá, és persze a helyes kivitelezés. Videóban mutatjuk, hogy csináld ezt az extra hasprést.
Mennyi kalóriát éget a szervezet fél óra futásnál? Testsúly szerint mutatjuk a pontos adatot
Ennyi kalóriát éget el egy 55 kilós és egy 80 kilós ember futásnál.
Nem mindegy, milyen pózban olvasol a strandon
A szokásos olvasópózok nemcsak kényelmetlenek egy idő után, de jól meg is gyötrik a testedet. Mutatjuk, mire figyelj.
Ezek a szívbarát életmód alappillérei
A karbantartás sokkal egyszerűbb, mint a kárrendezés.
65 kilótól szabadult meg, teljesen megváltozott az élete: előtte-utána fotókon 8 nő hihetetlen átalakulása
A felesleg nem csak a közérzetre hat negatívan, az egészségre is káros. Nyolc nő motiváló fogyástörténete sokakat vezetett már a helyes útra.
Ez történik, ha nem iszol eleget
A kevés folyadékfogyasztás az egyik legegészségtelenebb dolog, amit csak elkövethetsz a tested ellen. Külsődre, de egészségedre nézve is igen káros, ha nem iszol elegendő vizet, ezért érdemes rászoktatnod magad a gyakori kortyolgatásra.
Magas pulzus éjszaka: kell aggódni?
Aki tapasztalta már, hogy az éjszaka zakatoló szíve miatt aludni sem képes, tudja, milyen ijesztő jelenségről van szó. Dr. Vaskó Péter, a KardioKözpont szakorvosa a leggyakoribb okokat ismertette, és elmondta, mikor fontos a kivizsgálás.
Nem hizlalnak, és nincs bennük glutén: 10 finom köret ebédhez
Olcsóak, könnyen elkészíthetőek, és a fogyást is támogatják.
Trükkök, hogy tovább frissek maradjanak a gyümölcsök
Nincs is rosszabb annál, mint amikor hétvégén megvásárolod a finomabbnál finomabb zöldségeket, gyümölcsöket a piacon, majd elfelejted ezeket, és megromlanak.
Asztali só vagy tengeri só a jobb?
Mindegyikről vannak pro és kontra vélemények - lássuk, mire jutottak ezzel kapcsolatban a legfrissebb kutatások.
Mennyi sót ehetsz naponta, hogy ne hízz hasra? Ennyi az egészséges maximum
Ahogy a túl sok só, úgy a túl kevés sem ajánlott.
Így hozd magad formába a túrázáshoz
Ahhoz, hogy jól bírd a kihívást, nem árt a tudatos felkészülés. Szakértőnk mondja el, hogyan.
Csak napi 20 perc, de teljesen átalakítja a testet ez az otthoni edzés: kezdőként is végezheted
Az alábbi mozdulatsorok nem megerőltetőek, mégis hatékonyan formálják az izomzatot.
Karcsú derék és izmos fenék egyetlen gyakorlattal. Videó!
Szakértő mutatja meg, mennyi mindenre jó ez az egyszerűnek tűnő gyakorlat.
Így pörgesd fel a zsíranyagcserét: 4 alig ismert ok, amiért 40 felett hízol
Negyven felett sem kell lemondani az álomalakról.
Melegben edzel? Akkor ezeket tudnod kell!
Hogy mi történik ilyenkor a testedben? És mire érdemes figyelned? Szakértő mondja el.
Ez a lány 30 napig nem evett cukrot - Nézd meg, mi történt a testével!
Nemcsak az alakja változott meg, de sokkal egészségesebb is lett.
Mit egyél este, ha fogyni akarsz? 10 étel, ami finom és olcsó is
Mutatunk pár ötletet, amit kedved szerint variálhatsz.
Ezt kell tudnod az orvosok szerint, mielőtt belevágsz a fogyókúrába
A sikeres fogyókúra sokkal többet jelent annál, mint hogy megszabadulunk a zavaró zsírpárnáktól.
Egy vitamin, aminek hiánya zsíranyagcsere-zavarhoz vezet: ezért fontos minél többet enni belőle
A H-vitaminnak fontos szerepe van a zsírsavak szintézisében.
Erősen formálják a combot, feszesítik a popsit - 8 hatékony gyakorlat körte alakra
Így tedd feszesebbé, tónusosabbá a nehezen formálható testrészeket.
Serkenti az emésztést, beindítja a fogyást, és kalóriaszegény - Így fogyaszd a kovászos uborkát
Egy nyári, hűsítő savanyúság, amely a fogyásban is segít.
4 ok, amiért megéri mezítláb edzeni
Persze az sem mindegy, hogyan csinálod. Szakértőnk segít.
8 reggeli szokás, ami hízáshoz vezet, pedig nem gondolnád: szabotálják a fogyást
Ezeket a szokásokat iktasd ki a pluszkilók elkerülése végett.
Ezzel a gyakorlattal a hasizmaidat és az egyensúlyodat is fejlesztheted
Amikor direkt gurulunk hátra lebegőülésből – videóban mutatjuk a helyes kivitelezést.
Rengetegen esküsznek a hindu diétára, itthon kevesen ismerik - Így segít az indiai konyha a fogyásban
Az indiai ételek szerelmeseinek még a fogyókúrában is segíthetnek kedvenc fogásaik.
Ezért fontos, hogy egy oldalra végzett gyakorlatokat is csinálj edzésen
Az alapvető cél az, hogy elkerüld a domináns oldal túledzését.
6 tipp a fogyáshoz, ami a tudomány szerint is beválik
Tartós eredményeket ne a divatdiétáktól vagy az önsanyargatástól várj.