Amerikai elnökválasztás
Új fegyver az álhírek ellen
A múlt héten vizsgázott a Facebook álhírekre figyelmeztető új szolgáltatása, az ír rabszolgákról és rabszolgakereskedelemről szóló beszámolót megosztani akarókat figyelmeztette a cég arra, hogy vitatott hitelességű tartalomról van...
Elnökválasztás: dupláztak a printlapok
A print napilapok piacának és szezonalitásának rengeteg sajátossága közül az egyik legizgalmasabb a politikai választásokat követő időszakban a napilapok iránti kereslet jelentős növekedése – emeli ki a Magyar Lapkiadók Egyesülete...
Clinton vagy Trump?
Már napokkal az amerikai elnökválasztás előtt lehetőséget kaptak a gyerekek a Nickelodeon honlapján, hogy „hallassák a hangjukat”: a Kids Pick The President, vagyis a „Gyerekek választanak” elnevezésű online szavazás végeredményei...
Stabil növekedés a reklámpiacon
Az idén és jövőre is 4,5 százalékos bővüléssel számol a globális reklámpiacon a Carat. A társaság elemzése szerint a nagy sportesemények, mint az olimpia Rio de Janeiro-ban, a franciaországi foci EB, illetve az amerikai elnökválasztás...
Így alakul a reklámpiac
Az idén 4,6 százalékkal nőhet a globális reklámpiac a ZenithOptimedia legújabb előrejelzése szerint. A fejlődésben meghatározó szerepet játszik az internetes költések bővülése, ez a terület több mint 15 százalékot fejlődhet ebben...