Média RSS

Fred Dursttel és a Limp Bizkittel száguld el a nosztalgiavonat a hétvégébe
Ha a hét utolsó munkanapja, akkor Kultúrterror. Ez alkalommal, a Morpho pr-menedzsere, Szakály Szilvia tollából.
Indul a szavazás: kik lesznek a legszebb hangú ügyfélszolgálatosok?
Mostantól ti dönthettek róla, kik nyerjék a Contact Center Hangszépségverseny közönségdíjait!
A TV Trenddel érkezik az októberi Kreatív
Pavel Stanchev (TV2), Kolosi Péter (RTL), Atmedia és R-Time interjúk, valamint a 25 legfontosabb tévés kreatív seregszemléje a friss Kreatívban!
Hódító vetélkedők a kertévézés hajnalán
A Tvr-hét 30. születésnapja kapcsán megidézzük a magyar televíziózás történetét. Következnek a vetélkedők, melyek a kertévézés hajnalán átalakították a magyarok tévézési szokásait, és ma is megtalálják a helyüket a műsorkínálatban.
#Godislove – üzenik a keresztény vállalkozók
A Cola plakátkampányára reagálnak a reklámjukkal.
Új vezető az IAB Hungary élén
Október közepétől Fináczy Dóra a digitális reklámpiaci szakmai szervezet ügyvezetője.
Ezzel a búvárdrónnal mindent láthatsz, ami a vízfenéken történik
Akkora, mint egy tányér, mobilos applikációval vezérelhető, és árban már a megfizethető hobbidrón kategóriát képviseli.
Előbb legyen egy jó NCIS-ünk, utána jöhet a Hatalmas kis hazugságok
Merre tart a magyar sorozatgyártás? Jön a sorozatok aranykora itthon is, vagy túl kicsi ország vagyunk az áttöréshez?
Röpködtek a mosolyok a Kreatív dizájnversenyének díjátadóján
Szerdán először osztottuk ki a Kreatív új mega-dizájnversenye, az RGB díjait. Nézd meg a nyerteseket!
A 2Rule miatt büntették meg a TV2-t
700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.
A szlovén tengerpartra mehetnek a Nemes Juli-verseny győztesei
Golden Drum belépőket kap a nyertes art+copy páros, az energiaitalokat túltoló tinik ügyében kell előállni valamivel.
Az otthoni fitnesztükrön keresztül a személyi edző is látja, hogyan súlyzózunk
A beszélő tükör előtt állva már nemcsak csoportos edzésekbe lehet bekapcsolódni, de a legszimpatikusabb személyi edzőt is kiválaszthatjuk a készletből.
Október 29-én derül ki, melyik magyar csapat utazik Varsóba az Eurobestre
A MAKSZ és a Telekom idén is megrendezi a 30 év alatti kreatívoknak szóló verseny hazai előválogatóját.
„...mint a Dallas Bobby nélkül”
Mit adott a televíziózást alapjaiban átalakító sorozat az amerikai és hazai popkultúrának, illetve tartalomiparnak?
Hogyan csábítod be magyar filmre a Marvel-mozikon nevelkedő tiniket?
Itthon ritkán tapasztalható kampány övezi Hartung Attila első filmjét, a FOMO-t, amely a magyar alkotásokat elkerülő tiniket is a moziba csábítaná.
A kormányok csak a vállalatokkal együtt képesek felvenni a harcot a klímaválsággal
A PepsiCo és BuzzFeed egykori marketingvezetője szerint még bőven nem aknáztuk ki a technológiai lehetőségeket.
Egyesek a változás élére állnak, mások elszenvedik azokat
A KPMG globális CEO-körképe szerint mérséklődik az optimista a hangulat, aminek egyik oka, hogy mindenkit fenyeget a saját iparáguk felfordulása.
Hegymászóknak, vadvízi evezőknek és síelőknek terveztek mobilpórázt
A szilikonos mobilhámot nemcsak a magasságból fotózni szeretők, de a teljesen hétköznapi pillanatokban telefonjukat leejtők és vízbe pottyantók is értékelni fogják.
Közel negyven döntős az első RGB Awardon
Melyre a nevezések száma megközelítette a 90-et. Díjátadó október 9-én a Lumenben!
A Republic készített reklámkampányt a Glamournak
Bármilyen is legyél, a Glamour elismer, támogat és inspirál – üzeni a reklám.
Új IT-állásportál érkezik Magyarországra
A No Fluff Jobst a Ringier Axel Springer indítja.
Ügynökséget választott az Árkád
A négy Árkád és a debreceni Fórum bevásárlóközpont kommunikációjára.
Termékbevezetési kampányba kezd az Alföldi Tej
Miközben megújítja „Magyar” márkáját.
Nemzetközi médiakonferencia lesz Budapesten
Témája: a média hatása a gyermekekre és fiatalokra.
A Lovie Awards döntőjében a Fesztivál Akadémia filmje
Közönségdíj is van, október 3-ig lehet szavazni a magyar munkára a nemzetközi mezőnyben.
Távozik a Magyar Nemzeti Filmalap vezérigazgatója
Havas Ágnes nyolc és fél év után távozik.
Magyar díj a londoni Pentawards csomagolásdizájn-versenyen
A Ti:me Agency az Ooops! USE koncepciójával nyert bronzot.
Ismét indul a DIMSZ Hangszépségversenye
A szövetség Contact Center tagozata ismét Magyarország legszebb hangú férfi és női call centereseit keresi.
Szabó Béla is előad a Service Design Dayen
Idén is megszervezik a hazai service design szakma legnagyobb éves konferenciáját a Design Hét részeként.
Nagyot megy Hódi Pamela mosodai vetkőzése a social médiában
Ami azért érdekes számunkra, mert a Bubbles mosodalánc reklámjáról van szó.