Média RSS

Iskoláknak segít egy szerver hoszting cég
Az oktatás a koronavírus terjedése miatt egyik napról a másikra találta magát váratlan kihívások előtt, melyet a távoktatás hozott magával. A hazai hoszting szolgáltatás egyik meghatározó szereplője 10 általános iskola segítségére...
Ingyen vitaminokkal segít a HELL
Milliárdos többletköltséget vállal be Magyarország legnagyobb energiaital gyártója, hogy fontos vitaminokkal turbózza fel a HELL Classic energiaitalt. A HELL ENERGY azonnali hatállyal állította át töltősorait az új, Classic+ termék gyártására...
Online folytatódik a Dobbantó Program
A Budapest Bank és a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány együttműködésén alapuló Dobbantó Program a nők vállalkozói ismereteinek és készségeinek fejlesztését tűzte ki célul immár 10 éve. A koronavírus-járvány nyomán...
Koronavírus a szakértők és tudósok szemével
A koronavírus okozta COVID-19 járvány villámgyors terjedése globális egészségügyi krízist idézett elő. A vírus egyik napról a másikra változtatta meg a mindennapi életünket, valamint a közösségen belüli interakcióinkat is. De hogyan...
Emeli a limitet a Mastercard
A Mastercard megerősítette elkötelezettségét az egyérintéses fizetések magasabb összeghatára mellett egész Európában. A mostani döntés 29 országot, köztük Magyarországot érinti és gyors választ ad a mostani, rendkívüli helyzetben...
Bivalyerős kamerákkal jön a legújabb csúcsmobil
A Huawei Technologies Fogyasztói Üzletága bemutatta a gyártó legújabb zászlóshajó készülékeit, a P40 Pro+, a P40 Pro és a P40 okostelefonokat. A vadonatúj Leica kameráknak és a számos innovatív videós és fotós funkciónak köszönhetően...
Díjmentes szolgáltatásokkal segít a Számlázz.hu
Rengeteg cég és egyéni vállalkozó költözött home office-ba az elmúlt hetekben, hiszen a digitális lehetőségeknek köszönhetően ma már otthonról is intézhetjük napi feladatainkat. A kialakult járványügyi helyzetben érdemes minden...
Reklámfaló gyerekek
Bár itthon is hódítanak a videós platformok, a gyermekcsatornák továbbra is nagyon népszerűek minden korosztály körében. Ennek megfelelően egyre több márka jelenik meg hirdetéseivel ezeken a tévéadókon, és meglepő módon nem a gyerekeknek...
Tovább bővült a cAD Media portfóliója
Tovább bővítette portfólióját a Cadabra sales house a családosok, szülők és diákok elérésében. A Gyerekkel.com országos gyermekbarát programkereső applikáció és weboldal felületei, a KidsOasis teljes online és az Utazik a család...
Csökkent a dízelautók népszerűsége
Újabb mélyponton áll a dízelautók népszerűsége: tavaly a forgalomba helyezett új személygépkocsiknak mindössze 20 százaléka működött gázolajjal. A JóAutók.hu keresési statisztikái szerint a potenciális vevőknek is mindössze 21...
MMSZ #mostnincsmegallas
Most nincs megállás: a marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot.
Egészségügyi felszerelések gyártását segíti a Ford
A Ford Motor Company egyesíti erőit más cégekkel – többek közt a 3M és a GE Healthcare vállalatokkal –, rendelkezésre bocsátva gyártói és tervezői tapasztalatait, hogy gyorsabban bővülhessen a rendkívül fontos egészségügyi felszerelések...
A generációk együttműködéséért kampányol a Telekom
A Magyar Telekom arra hívja fel a figyelmet, hogy a Tettek Hálózatán generációk segítik egymást, eszmét cserélnek és együtt előbbre jutnak. A március 16-án indult kampány reklámfilmjeiben mindennapi szituációk közben láthatjuk...
Drámai helyzetbe kerülhetnek az utazási irodák
Számos utazási iroda nem mondja le a járvánnyal érintett területekre tervezett utakat, hanem átütemezi, vagy egy szabadon beváltható vouchert ajánl fel az utasoknak a Réti, Várszegi és Társai Ügyvédi Iroda PwC Legal szakértőjének tapasztalatai...
Jobban aggódhatnánk az adatainkért
Az Európai Unión belül a magyarok nyugtalankodnak a legkevésbé az adataik biztonsága miatt, ha internetezésről van szó. Pedig van ok aggodalomra, hiszen a Micro Focus felmérése szerint az online alkalmazások 94 százaléka tartalmaz valamilyen...
Az Unilever is segít a járvány elleni küzdelemben
A többek közt a Dove, a Knorr, a Domestos és az Coccolino márkákról ismert Unilever bejelentette, hogy globálisan 100 millió euró (35,3 milliárd forint) értékű szappan-, fertőtlenítő-, és élelmiszeradományal támogatja a koronavírus...
Mozgalom segíti a munkakeresőket
Egy hét alatt 6600 munkakereső és csaknem 150 vállalat csatlakozott ahhoz a társadalmi célú kezdeményezéshez, amelyet az egyik hazai rendezvényszervező ügynökség indított el március közepén. A „B” terv nevű mozgalom azoknak a munka...
Digitális újítás a LEGO-tól
Gyerekeink már egy egyre digitalizáltabb világban fognak felnőni, ezért a digitális műveltség meghatározó fontosságú a jövőjük szempontjából. Ez azonban nem jelenti azt, hogy szülőként nyugodtan magukra hagyhatjuk gyerekeinket a digitális...
Értünk kampányolnak a tévécsatornák
Egyre több tévécsatornán jelenik meg a #maradjotthon felirat. Az AMC Networks International – Central and Northern Europe televíziós csatornái Közép- és Kelet-Európában csatlakoznak a „MaradjOtthon” kezdeményezéshez. A televíziós...
Újabb városokban indulhat a verseny a rádiós frekvenciákért
Nyíregyházán és Gyöngyösön is indulhat a verseny a rádiós frekvenciákért a Médiatanács döntése alapján, Körmenden viszont már az is kiderült, hogy eredménytelen lett a tender. Az NMHH a Mozi+ miatt a román társhatósághoz fordult...
Gasztroforradalom a BrandManiában
Elérte a BrandManiát is a gasztroforradalom, a stáb ezúttal a Dining Guide díjátadón járt, ahol a legjobb hazai éttermek képviselőitől igyekeztek megtudni, hogy mik a meghatározó trendeket a hazai gasztropiacon. Az adás második részéből...
Az év eleje még jól sikerült a Nike-nak
A vártnál nagyobb bevételt ért el a Nike amerikai vállalat a február végével zárult pénzügyi negyedévében, miután az észak-amerikai és az európai kereslet erősödése, valamint az internetes kereskedés felfuttatása ellensúlyozta...
Pályázaton keresi új arculatát a MAKSZ
A 25 éves szakmai szervezet idén több fronton, így arculatában is megújulást tervez.
Megrohanták a Díjnetet, átállunk elektronikus számlafizetésre
A koronavírus miatt kihirdetett veszélyhelyzetet követően a Díjnet Zrt. független e-számlakezelési platformjánál több mint 80 százalékkal nőtt az új regisztrációk száma a korábbi időszak átlagához viszonyítva. A Díjnetnél arra...
Vírushatás: egyre többen váltanak online bankolásra
Egyre több ügyfél használja az online banki megoldásokat, és a bankautomatáknál kevesebb a készpénzfelvétel a koronavírus-járvány miatt a hazai bankok tapasztalatai szerint. A CIB Bank automatáinál egyre kevesebb készpénzfelvétel történik....
Virtuális vízitúrákra visz a luxus evezőpad
A Hydrow multifunkciós evezőpad, ami virtuális túrákat és teljes testes edzésprogramokat is kínál.
Virtuális vízitúrákra visz a luxus evezőpad
A Hydrow multifunkciós evezőpad, ami virtuális túrákat és teljes testes edzésprogramokat is kínál.
Fejlesztenének a hazai webshopok
A webáruházakat működtető cégek kétharmada fejlesztene, de jó részük tanácstalan, hogy merre induljon el – derül ki a Virgo csoport iparági kutatásából. Az eredmények szerint az üzemeltetők számára legfontosabb szempont a webshop...
Változások az M2 Petőfi TV-n
Az M2 Petőfi TV-n a következő hetekben magyar koncertek láthatók az A38 hajóról és az Akvárium Stage Pass adásaiban, de lesz új Akusztik is, valamint a legjobb koncertek ismétléseit is műsorra tűzik. Ezen felül a Családmeséink című...
Biztonságos a neten vásárolni
Az Ecommerce Hungary tagjai több futárcéggel együtt szigorú higiéniás intézkedéseket vezettek be. A szervezet az online kereskedelem mozgásterének bővítését javasolja. A vírus kitörése óta több mint egymillió rendelést szolgáltak...