Média RSS

Felpörgött a hazai villanyautó-piac
Bő 40 százalékos emelkedéssel zárt tavaly az elektromos autók értékesítése Magyarországon. A zöld autókat jellemzően magánszemélyek vásárolják, de elsősorban nem környezetvédelmi szempontok miatt. Újdonságot jelent továbbá, hogy...
Ismét fejlesztett a Jófogás
A legnagyobb hazai online apróhirdetési oldal 1 millió Háztól-Házig tranzakció után továbbfejleszti a csomagküldéssel kapcsolatos szolgáltatásait. A Foxpost csomagautomata-hálózattal kötött, 2020 januárjától érvényes partneri megállapodás...
A Café Communications-szel kampányol az OTP
Januárban indul az OTP Bank új kommunikációs platformjának első termékkampánya. „Kampányunk elsődleges célja, hogy pozicionáljuk az OTP Személyi kölcsönt olyan bármire szabadon felhasználható pénzügyi megoldásként, amely hozzásegít...
Így vásároltunk tavaly
A műszaki cikkek piaca az egyik leggyorsabban változó terület az értékesítésben, évről-évre jelennek meg új trendek és áldoznak le korábbi slágertermékeknek, nem volt ez másként a tavalyi évben sem. Az Euronics Műszaki Áruházlánc...
Sportos projektben a Mastercard
A téli sportok fenntarthatóságán dolgozik a Mastercard és a Nemzetközi Síszövetség. A fizetéstechnológiai cég segítségével teljesen készpénzmentessé válik a Hahnenkamm versenynek otthon adó Kitzbühel, és a szakértők szerint a következő...
Munkahelykeresés: a fizetésnél is fontosabb a helyszín
Hogyan befolyásolja az álláskeresésünket és munkahely választásunkat a lakhelyünk? A Profession.hu friss felmérésének válaszadóinak 69,4 százalékával előfordult már, hogy csak azért nem jelentkeztek egy állásra, mert hosszú időt...
Magyar sör bizonyult a legjobbnak
Arany- és ezüstérmet nyert a 2020-as csehországi World Beer Idol (WBI) nemzetközi sörversenyen a Szent András Sörfőzde. A nemzetközi szaktekintélyekből álló zsűri 17 ország közel 50 sörfőzdéjének 200 söre közül választotta ki...
Rengeteget szelfiznek az európaiak
Az európaiak évente közel 600 szelfit készítenek magukról, 58 százalékuk több smink nélküli szelfit készített 2019-ben, mint 5 évvel korábban, és többet szelfiznek a természetben, mint szórakozóhelyen. Új és népszerű kategóriák...
Több idő jut streaming videókra
A múlt évben tovább nőtt a streaming videószolgáltatások használatára szánt idő az Egyesült Államokban – derül ki az NPD Group felméréséből. A Netflix felhasználók 40 százalékban már a szolgáltató saját tartalmait nézték...
Elindult az ÉletMentő app
Elindult a Vodafone Magyarország Alapítvány és az Országos Mentőszolgálat új, ÉletMentő elnevezésű applikációja, amely gyorsabbá és hatékonyabbá teheti a segélyhívást. Az applikáció amellett, hogy pontos helymeghatározást tesz...
Digitális divízióval erősít az Artvertising Group
Az ügynökség már jó ideje fejleszt online kampányokat, és mivel egyre több ilyen jellegű megbízás érkezik hozzájuk, 2020 elejével elindították digitális divíziójukat. Az Artvertising Group jó eredményekkel zárta 2019-et, így magabiztosan...
Így változhat az ingatlanpiac
A kormányzati intézkedéseknek köszönhetően a tavalyi év fordulópontot jelentett az első lakásvásárlók számában, és újra növekvő részaránnyal vették ki részüket az ingatlanpiacon. A Duna House adatai szerint az ingatlanpiaci tranzakciók...
Új járatot indít a Wizz Air
A Wizz Air június 2-tól közvetlen járatot indít Budapestről Santanderbe, így a hét eddigi spanyolországi úti cél mellett az Ibériai-félsziget északi része is megnyílik a magyar utazók számára. A járat a nyári szezonban heti kétszer...
Sokat tesz az esélyegyenlőségért az Erste
A Bloomberg Gender Egyenlőségi Indexében (GEI) az esélyegyenlőség iránt elkötelezett tőzsdei társaságok kapnak helyet. Az Erste Csoport az egyetlen osztrák cég a Bloomberg GEI-indexében, és egyike a mindössze három, közép-európai székhelyű...
Ezekre a tech trendekre érdemes figyelni
2020 talán minden eddiginél nagyobb kihívások elé állítja a magyar vállalkozásokat a digitalizáció terén, hiszen a technológia soha nem látott ütemben alakítja át a vállalatok működését. Akár kisvállalkozásról, akár közepes...
Így védenék meg a netezőket
Az eddiginél is hatékonyabb módszereket és eszközöket vetne be a legnagyobb hirdetők, reklám- és médiacégek, illetve közösségi platformok által létrehozott szervezet, a GARM az internetezők megvédése érdekében. Az adataik szerint...
Bajban vannak a cégek az innovációval
Miközben a vállalatvezetők többsége megbízik jelenlegi informatikai (IT) rendszerében, sokan mégsem nem tudják elérni azt az innovációs szintet, amely ösztönözné a növekedést és növelné az árbevételt – állapította meg az Accenture...
Az ausztrál bozóttűz áldozatainak gyűjt az easyJet
Fedélzeti gyűjtést indított az easyJet, az utasok bármilyen pénznemben adakozhatnak az Ausztrál Vöröskeresztnek, amely a kontinenst hónapok óta sújtó bozóttűz áldozatainak nyújt segítséget. Az easyJet gépein nem először szerveznek...
Nagy projektben a PET Kupa
Forrástól torkolatig expedíció: a TISZA teljes hosszában feltérképezik idén a hulladékhelyzetet a PET Kupa szakemberei. A PET Kupa hét éves története alatt 70 tonna hulladéktól mentesült a Tisza és annak ártere. A Felső-Tisza- és...
Fontos ügyért kampányol az Aegon
Nyolc Veszprém megyei város 31 élelmiszerboltjában telepített az ittas járművezetés veszélyére intő padlómatricákat a Veszprém Megyei Balesetmegelőzési Bizottság az Aegon Magyarország támogatásával. A közös kampány célja, hogy...
Több mint 100 milliót adott a SPAR
A SPAR 29 éve, a hazai piacra lépése óta összefogásra buzdít azokért, akik nehéz körülmények között élnek. A vállalat az élet számos területén – szociális és az egészséget érintő ügyekben, sportban, kultúrában, oktatásban...
Díjat nyert a Lexus
A Lexusok világszínvonalú megbízhatósága újabb sikert hozott a vállalatnak, mégpedig a brit What Car? magazin 2020-as elismerését. A megbízhatósági díjat független értékelések alapján ítélik oda, s ez az elismerés a Nyugat-Európában...
Ezek a legmenőbb sportok
A legtöbben (63%) sporttal, a külsejükkel, a magukra fordított idővel kapcsolatban tesznek újévi fogadalmakat – derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital felméréséből. Nem véletlen, hogy legnagyobb arányban az év elején fogynak...
Tartja magát a Netflix
Egyelőre nem látszik a rendkívül kiélezett piaci verseny a Netflix üzleti eredményein, a világ vezető streaming videószolgáltatója jelentősen növelte bevételét és nyereségét is tavaly. Az előfizetők összetételén viszont már látszik...
Nagyot nőtt a tévés reklámszpotok száma tavaly
A múlt évben közel 14 millió reklámszpotot vetítettek le a Nielsen Közönségmérés által vizsgált hazai csatornákon, ez 17 százalékos bővülést jelent 2018-hoz képest és majdnem duplája az öt évvel ezelőttinek. Tavaly a teljes népesség...
Az Amazon a legértékesebb márka
Elsőként törte át a 200 milliárd dolláros határt az Amazon, ezzel sorban harmadik éve vezeti a Brand Finance legértékesebb márkákat bemutató listáját. A rangsor második helyén a Google áll, az Apple a harmadik, a médiacégek közül...
Adóemelésre készülnek a kkv-k
A hazai kkv-k várakozásait mutató K&H kkv bizalmi index számottevően, 8 pontot csökkent, így jelenleg 7 ponton áll. Bár az index továbbra is a pozitív tartományban van, és összességében bizakodva tekintenek a cégek 2020-ra, a mostani...
Felpörgött a hazai autópiac
Erős évet zárt a magyar autópiac 2019-ben: több mint 10 százalékos növekedés mutatható ki még a 2018-as, intenzív forgalomhoz képest is. Az újautók eladási számai továbbra is szárnyalnak, ami részben a július 1-jén életbe lépő...
Hosszabbított a Hankook és a Real Madrid
A Hankook Tire újabb három évvel, a 2022-23-as szezon végéig meghosszabbította szponzori együttműködését Európa legsikeresebb futballklubjával. Az abroncsgyártó a kiterjedt marketingjogoknak köszönhetően bővítheti jelenlétét a Santiago...
Újított a McDonald’s
Az év első nyitásával, kétsávos autós étteremmel érkezett Gödöllőre a magyarországi McDonald’s. Nem csak a lokáció, de a megjelenés is új; az éttermet már a legkorszerűbb külső- és belsőépítészeti tervek alapján, a „Jövő...