Média RSS

Újabb változások a rádiós piacon
A Fehérvár Rádió Kft. lett a befutó a győri 96,4 MHz frekvencia kereskedelmi rádiós hasznosítására kiírt pályázaton. A Médiatanács döntése szerint további öt évig folytathatja Szekszárdon a Rádió Antritt. A Fehérvár Rádió Kft....
Így erősíthető a márkahűség
A napokban jelent meg a Nielsen elemzése arról, hogy egyre nehezebb biztosítaniuk a márkáknak a fogyasztói hűséget, azonban a BRAND TESTER Park sikere arra mutat rá, hogy a szóbeszéd marketing mellett a márkatesztelés is segíthet az elköteleződés...
Új vállalkozásba kezdett az MPRSZ elnöke
Válságtanácsadással, kríziskezeléssel foglalkozó vállalkozást indított Lakatos Zsófia, az MPRSZ elnöke, az Emerald PR tulajdonosa és Iglódi Csaba, a Your Way Consulting tulajdonosa Válság 112 néven. A két szakember szerint az okos vállalatok...
Így készül a Telenor a fesztiválszezonra
Évente 400-500 olyan fesztiválra és tömegrendezvényre készül hálózati kapacitás erősítéssel a Telenor, ahol legalább 4-5 ezer vendégre számítanak a szervezők. Ilyenkor a viszonylag kis területre összpontosuló hálózati forgalom akár...
Munkaerőhiány pörgeti az árakat az építőiparban
Az elmúlt évben tapasztalt építőipari tendenciák 2019-re tovább erősödtek, ezért a piaci szereplőknek még nagyobb kihívásokkal kell szembenézniük. A súlyos munkaerőhiány az iparág minden területét érinti, hiszen mind a szakmunkások...
Szelfikkel segíthetik az autizmussal élőket a fesztiválozók
A VOLT, a Balaton Sound, a Sziget és a Strand látogatói minden egyes feltöltött képpel 500 Ft-tal támogatják az első Autista Krízis Ház és Oktatási Központ létrehozását.
Viszik a ventilátorokat, mint a cukrot
Ventilátorra átlagosan 12 ezret, mobilklímára 95-100 ezret költenek a vásárlók. A meghosszabbított Otthon Melege Program nyertes pályázatainak mintegy 20 százaléka vár még megvalósításra, így a támogatott hűtővásárlás is pörög...
Nagyon viszik a Huawei okosóráját
Több mint kétmillió darabot szállított le a Huawei a Watch GT széria legutóbbi modelljeiből. A tavaly októberben bemutatott okosórák ezzel minden idők legsikeresebb hordozható okoskiegészítőjévé váltak. Az IDC piackutató intézet legfrissebb...
Környezetbarát akcióban a Springfield és a Nat Geo
Június elejétől együttműködik a Springfield és a National Geographic: a divatmárka egy környezetbarát kapszulakollekciót tervezett, hogy felhívja a figyelmet a tengeri élővilág sokszínűségére és törékenységére. A Springfield fenntartható...
Robottal erősít a Decathlon
A vásárlók egyre nagyobb elvárásokat támasztanak az áruházakkal szemben: gyorsabban, kevesebb várakozással szeretnének hozzájutni az online rendelt termékekhez. Ezekhez az igényekhez alkalmazkodva indította el a Decathlon a Cleveron projektet...
Cannes-ban díjazták a magyar diplomafilmet
A Cannes-i Reklámfesztiválon díjazta a nemzetközi szakma a legtehetségesebb fiatalokat, a legjobb diplomafilmet illető Young Director Award-ot Kovács István vehette át az OSTROM-ért. Az Amerikai Filmakadémia Diák Oscar-díját, a Magyar Filmkritikusok...
Megvan a legjobb sorozatterv
Kiosztották a díjakat az Budapesten megrendezett nemzetközi televíziós pitchfórumon, a Hypewriteren. A fődíjat Bendi Balázs és Erdődy Adrienn „Golden Age” című sorozattervének ítélték. A június 25-án, kedden világhírű nemzetközi...
Felveszik a harcot a programozóhiánnyal
A programozóhiány továbbra is égető probléma, miközben bőven vannak tartalékok a munkaerőpiacon: például a kisgyermekes anyukák, akik rugalmas lehetőségek hiányában nehezen illeszkednek vissza a munka világába. Őket célozta meg...
Magyar bajnok az Ajax e-sport csapatában
A V4 Future Sports Festival tavalyi felfedezettje, Szirtesi “Gabinho” Gábor nyerte a nemzetközi Ziggo eBattle FIFA verseny bajnoki címét. Hazánk jelenlegi legjobb FIFA játékosa 8747 játékost maga mögé utasítva érdemelte ki az egyéves...
Szárnyal a Suzuki
A Magyar Suzuki Zrt. 14,12 százalékos részesedéssel vezeti a hazai autópiacot. 19.292 új Suzuki személyautót regisztráltak tavaly Magyarországon, 27 százalékkal többet, mint az azt megelőző évben, 58 százalék – 11.127 db – az Esztergomban...
Budapesten újított az adidas
Számos világváros után végre Budapesten is megnyílt az adidas RUNBASE mozgás- és futóközpont, amelynek célja, hogy egyedülálló bázist nyújtson az adidas Runners Budapest csapatnak és a város teljes futóközösségének. A főváros...
Kúlságmérővel kampányol az AXE
Június 1-től a Wesselényi utca / Erzsébet körút és Margit híd, budai hídfő 4-es, 6-os villamosmegállókban is találkozhatnak a járókelők az AXE egyedülálló, fiatalokat célzó Out Of Home megoldásával, az AXE Ice Chill kúlságmérőkkel....
Jön az igazi luxus az Airbnb-n
Luxusvillák, franciaországi kastély, toszkánai udvarház vagy akár egy egész sziget is kibérelhető az Airbnb újonnan indult szolgáltatása keretében. A hotelpiacot alaposan felforgató cég Airbnb Luxe névre hallgató szolgáltatása egyelőre...
Egy hétvégére beköltözik a vintage életérzés a Lupa Beachre
Pin-up fürdőruhás szépségverseny, classic tetoválások megmérettetése, limbo- és hullahoppkarika verseny, koktélpartyk és számos koncert – többek között ezek várják az érdeklődőket július 5-én és 6-án a Lupa Beachen az első...
Két díjat is nyert Cannes-ban a magyar kampány
Két bronzéremmel díjazták az Írók boltja és az olvasás népszerűsítése céljából készített Nyitott polcok kampányt a Cannes Lions fesztiválon Média és Social kategóriában. A pro bono kezdeményezéshez több mint 35 közéleti személyiség...
Hárommilliárdból újult meg bányató
Több mint 3 milliárdos fejlesztéssel a régió egyik legszebb strandjává változtatták az egykori sóderbányát, ahol tilos és veszélyes volt a fürdőzés. A Lupa-tó kristálytiszta, türkizkék vize mellett ma már a karibi szigetvilágot...
Fiatal sportolókat támogat a MOL
Száz tehetséges fiatal sportolót díjazott a MOL Alapítvány összesen 32 millió forint értékben. A MOL Tehetségtámogató Program Sport pályázata olyan általános vagy középiskolás diákoknak nyújt anyagi segítséget, akik tehetséges...
Terebélyesedik a magyar fotósoknak munkát adó weboldal
Elindult a fotósok és videósok Uber-eként működő szakemberkereső platform.
Ez beindítja az üzleti fejlődést
Kétharmaddal nagyobb üzleti hatékonyság érhető el, ha az új technológiák bevezetéséhez céges kultúra és hosszútávú digitális jövőkép is társul – derül ki az Oracle és a WHU kutatásából. Szoros összefüggés van az üzleti...
Így állunk az elektronikus fizetéssel
A legtöbben megszokásból használnak készpénzt – derül ki az EFISZ kutatásából. A legkevésbé ismert és használt fizetési módok a virtuális tárca és a prepaid kártya. Országos reprezentatív mintával, személyes lekérdezéssel...
Rákaptak a gyerekek az online vásárlásra
A tavalyi évhez viszonyítva a gyerekek sokkal aktívabbak lettek az online kereskedelmi oldalakon: érdeklődésük több mint háromszorosára nőtt az elmúlt 12 hónapban – 2 százalékról 9 százalékra – derül ki a Kaspersky éves gyermekbiztonsági...
Kiderült min változtatnának a fiatalok
Betegsegítő applikáció, optikai csalódással lassított forgalom, szemüveg, amely hallássérülteknek feliratozza, amit a másik mond. Közel 200 fiatal ötletelt egy közösségi média kihívásban azon, hogyan lehetne kreatív módon megoldani...
Díjazták a Libri-Bookline kampányait
Számos díjjal jutalmazták 2019-ben a Libri-Bookline kreatív szakmában nyújtott teljesítményét. A cégcsoport márkáinak több kampányát is elismerték a szakemberek. A Libri Váltsuk valóra a meséket című karácsonyi kampányával, a Bookline...
Döcög a digitalizáció a kkv-knál
A naprakész informatikai háttér olyan piaci környezetben teszi ütőképessebbé a kkv-kat, amelyben létfontosságú a gyors és eredményes reagálás az üzleti változásokra. Az ellenállóság mellett az ügyfelek elégedettségén is rengeteget...
Egy vizslakölyök a főszereplője az MTÜ nyári kampányának
A „Hol vagy, Kajla?” belföldi turisztikai kampányhoz a MÁV és a SPAR is csatlakozott, a célcsoportot a gyerekek és szüleik alkotják.