Média RSS

Díjat nyert az OTP
Idén 18. alkalommal hirdette meg a Deloitte Magyarország a Zöld Béka Díjat, amely a nem pénzügyi jelentések készítése terén kiemelkedő teljesítményt nyújtó vállalatok elismerésére szolgál Magyarországon. A független zsűri az OTP...
Így lehet biztonságban a felhőben
Egyre több szervezet tárolja adatait, illetve futtatja alkalmazásait és szolgáltatásait különböző helyeken: házon belüli rendszerekben és nyilvános felhőben. Ez hatékonyabb, gyorsabb és olcsóbb működést tesz lehetővé, a biztonságot...
A legmeghatározóbb férfiakat keresi a Playboy
Elindult a szavazás az Év Férfija 2019 versenyen.
Pályaválasztás könnyedén a Da Vinci TV-vel
Álommelókkal ismerkedhetnek a pályaválasztás előtt álló gyerekek a Da Vinci TV legújabb sorozatában. A pályaválasztást is megkönnyítő műsor január 19-én indul. Az általános iskola végén elérkezik az első alkalom, amikor el kell...
Új funkció a Viberen
Újabb funkciót jelentett be a Viber a napokban: a csoportos beszélgetésekben és Community csatornákon belül használható szavazást, a Polls-t. Mindez lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a csoportokban felmerülő kérdésekről...
Nyaralni indul? Erre ügyeljen!
A felhőtlen pihenéshez nemcsak a megfelelő túra-vagy strandfelszerelésre van szükség, tájékozódnunk kell a helyi szokásokról és az országban kötelező védőoltásokról is. „Mielőtt útra kelünk, alaposan megtervezzük, hogy mivel...
Ügynökséget váltott a Terrán
A Sans Clichével folytatja a tetőcserépmárka.
Nemzetközi márkákért felelős vezetőt igazolt a Dreher
A szakember olyan termékek marketingjét viszi majd, mint az Asahi, a Pilsner Urquell, a Kozel, a HB és a Kingswood.  
Nagy változás a dm üzleteiben
Az egyszer használatos műanyag táskák utolsó darabjait is száműzi boltjaiból a dm 2019. januártól. Az üzletekben egyéb alternatívákat kínálnak a vásárlóknak, s arra buzdítják őket, hogy minden vásárláskor vigyék magukkal saját...
Szülőknek segít a Vodafone
A Vodafone három részes videósorozatban mutatja be a fiatal korosztály digitális eszközhasználatát. A hazai szakértők mellett szót kaptak olyan fiatal influencerek is, akik a digitális világban szocializálódtak, és véleményvezérként...
Okoscipővel újít a Nike
A Nike újabb innovációval hódítja meg a kosárpályákat: a Nike Adapt BB okoscipő egy alkalmazással kiegészülve minden játékos számára egyéni rögzítést tesz lehetővé, amely segíti a teljesítmény növelését. Az új modellt olyan...
Ezektől az oldalaktól izzik a Facebook
2018-ban ismét a Kraftwork Reklámmanufaktúra által készített márka tartalmak mozgatták meg leginkább a közösségi média közönségét – derül ki a Socialbakers auditált Facebook-országriportjából. A legnépszerűbb brandek között...
Hatalmas átverés az eBay-en
Ugyan jól hangzik, hogy egy életre szóló előfizetést kaphatunk a Microsoft népszerű irodai programcsomagjához csupán háromszáz forintért, de átverésről van szó, amelynek végén akár személyes adataink is veszélybe kerülhetnek. Tele...
Nagy számok a Tesco-nál
A Tesco 205 magyarországi áruházából már több mint 160-ban bevezette élelmiszermentő programját. 2014 szeptemberétől 2018 novemberéig az áruházlánc több mint 17 000 tonna élelmiszert ajánlott fel jótékony célra, ez nagyságrendileg...
Egy gyűrű, amely az egész világot hangszerré változtatja
A gyűrűt felhúzva minden tárgyból előcsalogathatjuk a legszebb harmóniákat – pláne, ha azok elég színesek.
Rekordot döntött a BMW
Újabb kiemelkedő évet zárt tavaly a BMW Magyarországon, az eladott BMW-k száma 2017-hez képest 16, míg a MINI modelleké 19 százalékkal nőtt. Az összesen több mint 3 400 darabos eladással mindkét márka esetében értékesítési csúcsot...
Sopov István maradt az IAB Hungary elnöke
Tegnap tartotta tisztújító ülését az IAB Hungary, amin újraválasztották Sopov Istvánt elnöknek. A szervezet taggyűlésének résztvevői az idei feladatokról és lehetőségekről is egyeztettek. Az IAB Hungary alapszabálya értelmében...
Hatalmas összeggel támogatja az újságírást a Facebook
Három éven át 300 millió dollárt fordít a Facebook a valódi újságírás támogatására. A társaság elsősorban a helyi hírszolgáltatásokat támogatná. Az elmúlt időszakban komoly erőfeszítéseket tett a Facebook az álhírek visszaszorítására...
Együttműködik a Volkswagen és a Ford
A szövetség a két globális járműgyártó erősségeit hasznosítja a versenyképesség javítása, az innováció és a vásárlók még jobb kiszolgálása érdekében A szövetségnek nem képezi részét a két vállalat közti kereszttulajdonlás A...
Lázításért lekapcsoltak egy román hírtelevíziót
A román médiahatóság szerint a Realitatea gyalázkodott, felbujtott és nem tájékoztatott hitelesen.
Munka és a magánélet – hol a határ?
A munka-magánélet egyensúlyának megteremtése kiemelt életvezetési feladat és sokaknak, ha csak időszakosan is, de kisebb-nagyobb problémái adódnak belőle. A munkahelyi feladatokat, más nemzetekhez hasonlóan, mi, magyarok is gyakran engedjük...
Elindult a Design Terminal Mentorprogramja
A Design Terminal január 15-én megnyitotta a jelentkezést tavaszi Mentorprogramjába. A leginnovatívabb startupok, melyek skálázhatóak és profitorientáltak, ugyanakkor termékükkel, szolgáltatásukkal jelentős pozitív hatást gyakorolnak...
Így kampányol a Bosch
A „Like a Bosch” szlogen köré szerveződik a vállalat most indított kampánya, amelynek üzenete: a Bosch a hálózatba kapcsolt termékek és megoldások vezető szállítója. Fő eleme egy hip-hop zenei videó, amelynek hétköznapi főhőse...
Meglepő tények a hazai munkavállalókról
A hazai munkavállalókban megvan a szándék, hogy tanuljanak, azonban a megkérdezetteknek csak 20 százaléka vett részt továbbképzésen az elmúlt évben – derül ki a Training360 kutatásából. Munkaadói oldalon is szemléletváltásra van...
Az igazi harc a nézőkért még csak most kezdődik Európában
Lehet nem is állunk messze attól, hogy a sorozatpiacon mérséklődjön az angol nyelvű produkciók hegemóniája. Több gyártó is komoly terveket sző Európában.
Vloggerekkel kampányol az NMHH
Folytatódik az NMHH Internet Hotline jogsegélyszolgálatot népszerűsítő kampánya. Külön weboldalt hoztak létre, amely pontos útmutatókkal segíti azokat, akik jogsértő tartalmakkal találkoznak a legnépszerűbb közösségi felületeken....
Egyre kevesebb cég működik itthon
Nagymértékű esést mutatott 2018 során a cégmegszűnések, a felszámolások, a csődök és a végelszámolások száma az előző évhez képest. Ugyan kis mértékben nőtt a cégalapítási kedv is, de mindez nem volt elég ahhoz, hogy megforduljon...
Rubik-kockával újított a Nokia
A Magyarországon fejlesztett digitális Rubik-kocka 3D nyomtatással készül, és számos szenzort tartalmaz, így a kapcsolódó alkalmazás képes érzékelni a kockán végzett valós kézmozdulatokat, a játék különböző forgatását-tekerését...
Több mint 60 ezren már letöltötték a digitális kárbejelentőt
Egy hét alatt több mint 62 ezren töltötték le a Magyar Biztosítók Szövetsége (Mabisz) január 8-án elindított digitális kárbejelentőjét. Néhányan már használni is kényszerültek, a biztosítókhoz csaknem ötven baleseti kárbejelentés...
Jön a 20. Story Gála
Az év második hónapjának második szombatján a Story magazin ismét vendégül látja a hazai társasági élet krémjét, hogy egy elegáns bállal egybekötve ünnepelje meg és ismerje el az elmúlt esztendő legkimagaslóbb teljesítményét...